A Pringles története 1956-ban kezdődött, amikor a Procter & Gamble úgy döntött, megalkotja a tökéletes chipset. Egy olyat, ami nem törik össze, nem túl zsíros, és nem hagy sok üres levegőt a csomagban. A feladattal Fredric J. Baur vegyészt bízták meg, aki kifejlesztette a jellegzetes, nyeregszerű formát és megtervezte a híres hengeres dobozt is.
A Pringles 1968-ban debütált az amerikai piacon. A márkanév eredete nem teljesen tisztázott, de valószínűleg egy cincinnati utcáról származik. Mivel Pringles nem hagyományos, szeletelt krumpliból készül, az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerhatóság 1975-ben megtiltotta a „potato chips” megnevezést, így a terméket „potato crisps”-ként árusították tovább.
A márka az évtizedek során világsiker lett. 2012-ben a Kellogg’s megvásárolta a Pringles-t, és napjainkban több mint 140 országban érhető el.
A Pringles nemcsak egy snack, hanem egy mérnöki, dizájn és marketinginnováció, ami generációkat hódított meg.