Thomas Henry tonic története
A Thomas Henry egy viszonylag fiatal német márka, melyet 2010-ben alapítottak, és elsődleges küldetése a világ legkiválóbb "bitter lemon" üdítőjének létrehozása volt. Azóta a vállalat tovább bővítette termékkínálatát, és prémium tonik variációik mellett más szénsavas italaikat is népszerűsítik, elérve ezzel számos országot világszerte. A Thomas Henry elkötelezett a minőség és az innováció iránt, és az évek során kivívta magának a helyet a nemzetközi italpiac rangos szereplői között.
Termék szűrés
INGYENES KISZÁLLÍTÁS
Engedd, hogy az ajándékozott maga döntsön!
AKCIÓ
Engedd, hogy az ajándékozott maga döntsön!
HŰSÉGPONT RENDSZER
Regisztrálj és gyűjtsd a Hűségpontokat, amiket akár már a következő vásárláskor felhasználhatsz!
AJÁNDÉKKÁRTYA
Engedd, hogy az ajándékozott maga döntsön!